Thursday 1 December 2011

wow..terbaekkkkkkk laaa...


wow..tengok gambar atas...boleh tahan la cantik..hehehe..nah ari ni aku nk bgtau yg harga rumah makin lame makin naik...mungkin ramai yang dh tau dari dulu lagi tentang harga rumah ni..tp ape action yang anda buat?..adakah anda membeli rumah..tengok saje harga rumah makin naik..atau membisu tanpa kata..baru beberapa ari lepas aku dh sattle kn duit peguam atas pembelian rumah baru...blh than gak la kos peguam...hampir cecah 5k...kaya la kn spe yg de firma guaman..tp menurut kerani yg keje dkt situ die ckp kos peguam sebenarnya skit jer yg lain semua bg dkt kerajaan...huh tepernjat gak aku dgar...
yer la first time beli rumah...(dlam otak pikir bnyk la duit krajaan eh..tp jalan kg aku masih mcm 2 gak..hahaha)...ok note sampai situ pasal peguam... saje jer bgtau serba skit..cite blik pasal harga rumah ni..masa advertise dgn banner ckp harga sekian-sekian tp bila time aku dtng nk tgk deal rumah dh jd harga lain..kau tnye dkt salewoman 2 nper harga lain..die ckp dgn aku...dikkkk harga rumah ni bukan macm harga kete..kete makin lame makin trun tp rumah ni makin lme makin naik..ooo yer ker...baru aku tau..so sebelum aku dpt harga yg lg naik mcm gunung tu baik aku trus jer book rumah 2...tup2 ari ni kluar lak dekat beritasemasa cite panas...ko try la terjah dkt cni ek..tgk la pape yg patut beritasemasa .... nanti aku bgtau lg cmner nk dapatkan tips2 bg melayakkan membeli rumah...enjoy dulu dekat cni ek.. ni...

No comments:

Post a Comment

KliK HaDiAh mEnaRiK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...